Betalningsproblem

Problem med autentiska transaktioner för att återuppta konto

Jacob avatar
Skrivet av Jacob
Uppdaterad för mer än en vecka sedan

Uppdatering maj 2022

Vi har löst tidigare betalningproblem genoma att vi bytt betalningsleverantör.

Logga in på Abundo och klicka på Mitt medlemskap. Klicka på knappen Ändra betalsätt alt. Återuppta konto om du inte har ett aktivt medlemskap.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi har för närvarande problem med delar av vår betalningsmodul, vilket innebär att vissa medlemmar inte kan autentisera sin kortbetalning via BankID.

Anledningen är en ny EU-reglering som är ett krav för att autentisera vissa transaktioner.

Vårt utvecklingsteam arbetar intensivt med att lösa problemet samt parallellt att implementera en autogiro-lösning för vissa banktransaktioner som inte är möjliga med bakgrund av den nya regleringen.

Vi kommer gå ut med information så fort problemet är löst samt uppdatera med information på denna sida.

Vi beklagar verkligen detta strul och vi vet att det är många som vill komma tillbaka nu när restriktionerna äntligen släppt. Det är något vi längtat till också!

Fick du svar på din fråga?